ЯК ЗАОЩАДИТИ 50% БЮДЖЕТУ

Posted on Posted in Новини, Преимущества, Чому ми?

ЯК ЗАОЩАДИТИ 50% БЮДЖЕТУЯК ЗАОЩАДИТИ 50% БЮДЖЕТУ НА БУХГАЛТЕРІЇ З ПІДПРИЄМСТВОМ

GROSSFIN CONSALTING?

 

 

Останнім часом однією з найбільш прогресивних і успішних бізнес-моделей, що дозволяють домагатися реальних конкурентних переваг, стає бухгалтерський аутсорсинг. В Україні він як і раніше затребуваний, і зараз досить успішно розвивається.

 Сьогодні хочемо поговорити про переваги і недоліки аутсорсингу бухгалтерських послуг в нашій країні.

 Переходити на аутсорсинг бухгалтерських послуг чи ні?

  Багато хто з індивідуальних підприємців (ФОП), а також мікро і малі підприємства давно передали ведення бухгалтерського обліку, кадрів та юридичний супровід на аутсорсинг. А ось середні та великі підприємства поки над цим питанням не замислюються, використовують по-старому величезний штат бухгалтерів, що є не завжди виправданим як з точки зору фінансів так і якості. І як наслідок, послуга «відновлення бухобліку» в нашій компанії Гроссфін Консалтинг стає все більш актуальною. Тому сьогодні ми хочемо навести аргументи на користь бухгалтерського аутсорсингу.

Переваги переходу на аутсорсинг бухгалтерських послуг: 

1. Економія на витратах. Платити аутсорсеру за бухгалтерські послуги вигідніше, ніж утримувати штатного співробітника. Розберемо це на конкретному прикладі.- Якщо врахувати, що ви платите аутсорсеру за бухгалтерські послуги стільки ж, скільки і штатним бухгалтеру, то ви економите з кожної гривні 40 копійок (18% ПДФО, 1,5% військовий збір і 22% ЄСВ). Припустимо, офіційна заробітна плата головного бухгалтера середнього підприємства становить 10000 грн. В цьому випадку, річна економія складе 49800 грн тільки в частині податків на офіційну зарплату.- покупка комп’ютера, принтера і бухгалтерські програми. Це ще плюс 25000 грн мінімум.- витрати на обладнання робочого місця (стіл, стілець, шафа і т.д. – ще 15000 грн). – оренда окремого приміщення для бухгалтерії. (20 м2 по 300 грн / місяць. Це ще плюс до витрат 72000 грн за рік. – витрати на папір та іншу канцелярію – 5000 грн на рік. Разом, річна економія тільки від заміни одного головного бухгалтера на аутсорсинг бухгалтерських послуг складе 166 800 грн! А якщо у вас 2-3 бухгалтера! Думаю, навіть без урахування додаткових витрат на навчання бухгалтерії, арифметика всім зрозуміла. Нижче, в таблиці, невелике дослідження аналітиків по Україні в 2018 році в сегменті «малі підприємства». Є над чим подумати.ЯК ЗАОЩАДИТИ 50% БЮДЖЕТУ

 

2. Зниження фінансових (податкових) ризиків. Бухгалтер – звичайна людина, а людині, як відомо, властиво помилятися, і ці помилки можуть обернутися великою бідою для бізнесу. Враховуючи дуже непросту, а часом суперечливу ситуацію в податковому законодавстві України, при проведенні перевірок податківці зазвичай більш пильно перевіряють нетипові операції. Тому, що як раз при оформленні нетипових операцій ймовірність помилки значно вище. Ви запитаєте: «А де гарантія, що бухгалтер на аутсорсингу (віддалений бухгалтер) теж не помилиться?» По-перше, у фахівця аутсорсингової компанії, яка надає Вам бухгалтерські послуги, завжди є можливість проконсультуватися у досвідченого штатного консультанта, аудитора. По-друге, наприклад, в нашій компанії ТОВ «Гроссфін Консалтинг» налагоджений внутрішній контроль за наданими послугами: бухгалтерського аутсорсингу, послугами ведення кадрового діловодства, фінансового консалтингу тощо. І по-третє, зокрема, наша компанія Гроссфін Консалтинг, несе фінансову відповідальність згідно з Угодою.

3. З компанією, що спеціалізується з бухгалтерського аутсорсингу працювати надійніше. Вона не хворіє, не йде в декретну відпустку, не звільняється перед здачею річної звітності або початком податкової перевірки, і т.д. Бо дуже часто виникає ситуація, коли потрібно здавати річний звіт або проходити перевірку, а головбуха немає. У нас дуже затребувана послуга «супровід проведення податкової перевірки» саме з цієї причини. Тому правильніше, напевно, укласти договір з компанією на надання аутсорсингу бухгалтерських послуг та спати спокійно.

Так які ж перешкоди або мінуси можуть бути при переході на аутсорсинг бухгалтерських послуг? 

Основною перешкодою при ухваленні рішення про переведення бухгалтерії на аутсорсинг бухгалтерських послуг для керівника підприємства є боязнь втратити свого підконтрольного штату бухгалтерів або головного бухгалтера, який завжди поруч і якого завжди можна викликати і проконсультуватися або доручити будь-яке завдання. І не завжди керівнику зрозуміло, була ця консультація актуальною з точки зору податкового законодавства, або вже застаріла. Боязнь відсутності комунікації. Але на сьогоднішній день комунікаційні зв’язки досягли такого рівня, що отримати необхідну інформацію або оперативну консультацію на віддаленому доступі не складе ніяких труднощів. Крім того, в більшості випадків аутсорсер видає консультацію на більш високому професійному рівні.

Підведемо підсумок:

Можемо сказати, що вже багато українських компаній зрозуміли всю вигоду від передачі ведення бухгалтерського обліку на аутсорсинг. В іноземних компаній навіть не виникає питання щодо послуг бухгалтерського аутсорсингу, для них це справа звична.Дуже затребувана зараз така послуга, як «ведення обліку заробітної плати», включаючи здачу звітності до контролюючих органів. Крім ведення бухгалтерського обліку, кадрового обліку та бюджетування ТОВ «Гроссфін Консалтинг» пропонує своїм клієнтам комплексне обслуговування, яке включає: бухгалтерські послуги, розрахунок заробітної плати, кадрове діловодство, фінансовий консалтинг, консультації.

 

ТОВ «Гроссфін Консалтинг»

Пошта: Grossfinconsalting@gmail.com

 

 

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *